Kako sam počeo koristiti - Aloe Vera Gel

Dan kao svaki drugi, kad odjednom zazvoni mobitel. Javljam se kad s druge strane Đeni, prijateljica s kojom sam radio prije nekog vremena u istoj firmi. Nako vrlo ugodnog razgovora, Đeni mi nudi vrlo interesantnu poslovnu suradnju. Nije mi trebalo dugo razmišljanje da prihvatim primamljivu ponudu, i tako u moj život ulaze proizvodi Forever Living Product, a među njima i Aloe Vera Gel. Mala žuta boćica gelastog sadržaja.

Aloe Vera Gel
Krenulo je moje istraživanje kako sadržaj te male žute boćice može i meni pomoći. Shvativši da Aloe Vera Gel već stoljećima koristi milijuni ljudi u svim dijelovima svijeta radi održavanja zdravlja, zašto ne bi i ja. Prva spoznaja da se u Aloa Vera Gelu nalazi 240 hranjivih i ljekovitih sastojaka poput:

  • minerala kalcija, kalija, magnezija, željeza
  • vitamina A, B, B1, B2, B3, B6, B9, B12, C, E
  • folne kiseline
  • enzima
  • antioksidansa
rekao sam sebi ovo mora biti dobro za moj organizam. Pripremio sam posebnu čašu, utočio prvu dozu Aloe Vera Gela, i unio je u svoj organizam. Nastavio sam to raditi svaki dan, i vrlo brzo primjetio kako Aloe Vera Gel djeluje na moj organizam. Poplava energije, opće bolje stanje i smirenost organizma, nestajanje problema s gastritisom, upalama.





Danas sa sigurnošću mogu potvrditi da je Forever Aloe Vera Gel, prava stvar za restart organizma.

Aloe Vera magična biljka ima široku primjenu: sprječava rast štetnih bakterija i gljivica u organizmu, regenerira naše stanice, ubrzava proces zacijeljivanja rana, riješva mnoge probleme s kožom, kod opeklina, uboda insekata, crvenila kože, alergijskih osipa...

Zbog svog širokog spektra djelovanja , danas se Aloe Vera koristi za prevenciju mnogih oboljenja, a isto tako u liječenju velikog broja bolesti.

 Ovdje Vam navodim samo dio onoga što Aloe Vera gel može učiniti za Vaš organizam:
  • čisti krv, uklanja štetne tvari iz organizma
  • ubrzava rad metabolizma 
  • poboljšava cirkulaciju
  • jača imunološki sustav
  • ubrzava zacijeljivanje rana
  • spriječava rast tumorkih stanica
  • regulira probavu i kiselost želuca
  • pomaže kod žgaravice
  • regulira razinu šečera
Danas je i znastveno potvrđeno da Aloe Vera jedna od najljekovitijih biljaka na svijetu. Koristeći proizvode s Aloe Verom, oralono ili površinski ova čudesna biljka imati će savršeno dijelovanje na Vaš organizam.



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Kako je sve počelo - FOREVER LIVING PRODUCTS!

Ostvarite svoje snove uz online poslovanje!